[ Pobierz całość w formacie PDF ]
IDZ DO
PRZYK£ADOW
Flash MX 2004.
SPIS TRECI
Skuteczne rozwi¹zania
KATALOG KSI¥¯EK
Autor: Shane Elliott
T³umaczenie: Jaros³aw Dobrzañski
ISBN: 83-7361-527-X
Tytu³ orygina³
Format: B5, stron: 200
KATALOG ONLINE
ZAMÓW DRUKOWANY KATALOG
TWÓJ KOSZYK
DODAJ DO KOSZYKA
Najwiêkszy zbiór porad i trików dla Flasha MX 2004
Efektywna praca wymaga korzystania z dobrych i sprawdzonych narzêdzi. U¿ywaj¹c
tak doskona³ego narzêdzia jak Flash MX 2004, potrzebujesz tylko w³aciwych
wskazówek, aby rozwi¹zywaæ problemy, które mog¹ pojawiæ siê podczas pracy.
Narzêdzie nie dzia³a tak, jak chcesz? Skrypt nie robi tego, czego od niego oczekujesz?
Nie marnuj czasu na wertowanie dokumentacji i szukanie pomocy w sieci. Pos³u¿ siê
wiadomociami z tej ksi¹¿ki.
„Flash MX 2004. Skuteczne rozwi¹zania” nie zawiera opisów ka¿dego polecenia menu,
opcji lub narzêdzia. Ksi¹¿ka jest zbiorem porad, trików i sposobów rozwi¹zania ró¿nych,
nawet najdziwniejszych problemów, jakie mog¹ wyst¹piæ podczas tworzenia prezentacji
we Flashu. Znajdziesz wród nich wskazówki zwi¹zane z konfiguracj¹ rodowiska
roboczego, tworzeniem i animowaniem obiektów graficznych, pisaniem skryptów
i optymalizowaniem filmów Flasha. Dziêki nim Twoja praca zyska na szybkoci
i efektywnoci.
• Optymalizacja rodowiska pracy
• Nieznane mo¿liwoci narzêdzi rysunkowych
• Porz¹dkowanie zasobów prezentacji
• Nowatorskie sposoby tworzenia animacji
• Przyspieszanie pracy— skróty klawiszowe
• Import i eksport plików
• Efektywne korzystanie z komponentów
• Tworzenie skryptów
• Publikowanie prezentacji
Przekonaj siê, jak bardzo mo¿esz usprawniæ swoj¹ pracê, korzystaj¹c z rozwi¹zañ
przedstawionych w ksi¹¿ce.
CENNIK I INFORMACJE
ZAMÓW INFORMACJE
O NOWOCIACH
ZAMÓW CENNIK
CZYTELNIA
FRAGMENTY KSI¥¯EK ONLINE
Wydawnictwo Helion
ul. Chopina 6
44-100 Gliwice
tel. (32)230-98-63
e-mail: helion@helion.pl
SPIS TRECI
Rozdział 1.
21
Zrobi z Tob porzdek
Organizacja miejsca pracy
Gdzie umieci Timeline?
22
Potrzebuj przestrzeni!
23
Po naszemu czy po staremu
24
egnaj, Gienia
24
Zwijane elementy
25
Opuszczamy doki
26
Pozb(d)my si Timeline
27
Biblioteka si panoszy
27
Opisujmy warstwy
28
Ukryta nazwa warstwy to…
28
Porównywanie s(siadów
29
Efekt kaskadowy
30
Szybkie wywietlanie dokumentów
30
Dokowanie i uwalnianie
31
Co znajomego
31
Wysokoci warstw
32
Uproszczenie panelu Color Mixer
32
Okno Properties
— wicej, ni< wida gołym okiem
33
Nowe okno
34
Gdzie moje panele?
35
Droga do doskonałoci
35
5
SPIS TRECI
Rozdział 2.
37
Moja skrzynka z narzdziami
Korzystanie z narzdzi i z paska narzdzi
Tapetowanie mapami bitowymi
38
Sekretne narzdzia
38
Magia wyboru
39
Skasuj to!
39
Kontrolowane skalowanie
40
Szybkie przeł(czanie widoków
40
Kolory tylko dla mnie
41
Co dla maluchów
41
Precz z konturem!
42
Kropla w kropl
42
Punkt obrotu
43
Ochrona hasłem
43
Wybór całego kształtu
44
Zaokr(glanie rogu
44
Zacznijmy od rodka
45
Orientuj tekst
45
Zawija czy wydłu<a
46
Rozprostuj lasso!
46
Pojedynczo prosz, drodzy panowie!
47
Czarno na białym
47
Superkształtownik
48
Blokujemy niesforne gradienty
48
Wzajemny poci(g
49
Pojedynczo prosz, drogie panie!
49
Kup(, moci panowie
50
Piszemy od kliknicia lub od przeci(gnicia
50
Własne kontury
51
Kontury hairline
51
Cwana gumka
52
Do pełna
52
6
SPIS TRECI
Rozdział 3.
53
Ryzyko organizacyjne
Scena, biblioteka i linia czasu
Poza polem widzenia
54
Przesiadka na siatk
54
Podkrelamy drog na szczyt
55
Zmiana uj
55
Niezłe posunicie
56
Symboliczna droga na skróty
56
Skakanie po pikselach
57
Działalno hurtowa w bibliotece
57
Foldery te< si gnie<d<(
58
Symbolizm
58
Poka< mask
59
Prowad) Wa!
60
Warstwa niewidzialna
60
Na opak
61
Rozci(ganie uj
61
Na krawdzi
62
Podgl(danie w bibliotece
62
Przetasowania warstw
63
Uwaga! Do wszystkich warstw!
63
Kopie bezpieczeCstwa
64
Mniejszy podgl(d
65
Wszystkie ujcia naraz
65
Inna scena — to samo tło
66
Dodawanie uj do wszystkich warstw
67
Biblioteka mówi wszystko
67
Tsknota za Flashem 5
68
Zasoby dla wszystkich
68
A co z ostrze<eniem?
69
Przygotowanie do szorowania
69
7
SPIS TRECI
Rozdział 4.
71
Rysujemy czy idziemy? Rysujemy!
Jak tworzy! lepsze efekty i animacje
Gradienty własnej roboty 72
Realistyczna kula 72
Pełny odlot 73
Realistyczne cienie 74
Ostro<nie z kształtami 74
Kwadratura koła 75
Maski włó<! 75
Gotowe animacje 76
Fcie<ka maski czy maska cie<ki 77
Morfologia tekstu 77
Przeci(ganie struny 78
Realistyczny ruch 78
Upraszczamy kształty 79
Własne schematy przyspieszania i zwalniania 80
Bloki tekstowe — spokojnie, miejsca wystarczy
dla wszystkich
80
Pismo obrazkowe
81
Zmiana rozmiaru pól tekstowych
81
Ostatni gasi wiatło
82
Pod naciskiem
82
Superszybkie animacje ruchu
83
Przewituj(ce kształty
83
Niech Flash pod(<a Twoim tropem
84
Stopnie w ka<dym kierunku
84
W wieloci siła
85
Dokształcanie
85
Animacja jako symbol
86
Litera po literze, odstp po odstpie
86
Nawet kształty potrzebuj( podpowiedzi
87
Nie przekraczaj tych linii
88
W tył zwrot
89
8
[ Pobierz całość w formacie PDF ]