[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćO książceZnalezienie najlepszego sposobu na upozowanie modelki —takiego, przy którym będzie wyglądała najkorzystniej, a za-razem odpowiedniego do sytuacji i atrakcyjnego pod względemestetycznym — może być jednym z najtrudniejszych zadańw aranżacji portretu. Odgrywa ono szczególną rolę w przypad-ku portretów kobiet, zwłaszcza że fotograf może być poproszonyo zrealizowanie zdjęć w bardzo różnym stylu, począwszy od kla-sycznych, oficjalnych ujęć do ramion, na wystudiowanych aran-żacjach obejmujących całą sylwetkę, naśladujących fotografiez czasopism mody skończywszy. Możliwości jest niemal nieskoń-czenie wiele.Niniejszy album został opracowany z myślą o ułatwieniurozwiązywania tego typu problemów. Znajdziesz w nim zdjęciawykonane przez zawodowych, cenionych fotografów mody,portrecistów i fotografów reklamowych, które mogą być inspi-racją dla ambitnych artystów, szukających ciekawych środkówwyrazu do wykorzystania we własnej pracy. Nie wiesz, jak po-prowadzić sesję z klientką, zastanawiasz się, jak zaaranżowaćujęcie z konkretnym rekwizytem? Przejrzyj przykładowe foto-grafie, wybierz interesujące motywy i zaadaptuj je. Szukasz po-mysłów na urozmaicenie prac nowymi pozami? Poszukaj ta-kich, które przypadną Ci do gustu, i pomyśl nad ich zaaranżo-waniem lub zaczerpnij z nich interesujące Cię elementy.Dla wygody portrety zostały pogrupowane w zależności odtego, jak duża część sylwetki została ujęta w kadrze. I tak, albumrozpoczyna się od ujęć do ramion, bezpośrednio po nich znaj-dziesz podobne fotografie, lecz z uwzględnieniem jednej lubdwóch dłoni. W dalszej kolejności zamieszczone są zdjęcia odpasa w górę, czyli takie, które obejmują głowę, ramiona, ręcei dłonie, a także przynajmniej część klatki piersiowej. Kolejnągrupę stanowią portrety trzy czwarte, przedstawiające modelado wysokości połowy ud lub do łydek. Znaczną część książkizajmują portrety całych postaci — najtrudniejsze do poprawnejrealizacji ze względu na konieczność zatroszczenia się o każdydetal sylwetki. Zarówno ujęcia trzy czwarte, jak i całej postacizostały podzielone na pozy stojące, siedzące i leżące.Trudno być pomysłowym i kreatywnym dzień po dniu, rokpo roku, lecz niekiedy wystarczy drobna sugestia, iskra, by prze-łamać brak weny. W tej książce znajdziesz mnóstwo inspirującychprzykładów, które powinny Ci w tym pomóc.Spis treściO książceUjęcia do ramionUjęcia od pasa w góręUjęcia trzy czwarte— pozy leżąceUjęcia trzy czwarte— pozy siedząceUjęcia trzy czwarte— pozy stojąceUjęcia całych postaci— pozy leżąceUjęcia całych postaci— pozy siedząceUjęcia całych postaci— pozy stojąceDodatek.Najważniejsze informacje o pozowaniuFotografowiestrona 3zdjęcia 1 – 127zdjęcia 128 – 217zdjęcia 218 – 236zdjęcia 237 – 270zdjęcia 271 – 343zdjęcia 344 – 371zdjęcia 372 – 440zdjęcia 441 – 501strona 123strona 125Kup książkęPoleć książkę31Autorką zdjęciA jest cherie steinberg coté2Autorem zdjęciA jest billy PegrAm4Autorem zdjęciA jest tim schooler3Autorem zdjęciA jest billy PegrAm5Autorem zdjęciA jest tim schoolerKup książkęPoleć książkę6Autorką zdjęciA jest Vicki tAufer7Autorką zdjęciA jest Vicki tAufer8Autorem zdjęciA jest tim schooler9Autorem zdjęciA jest tim schooler10Autorem zdjęciA jest tim schoolerKup książkęPoleć książkę
[ Pobierz całość w formacie PDF ]